vilken natt..


ja, herre gud vilken natt det här har varit.. blä.. somnade efter åtta i morse.. trött som fan var jag men jag har ju börjat hosta nu så jag fick ju aldrig somna.. även fast jag satt upp så gick det ändå inte.. men till slut så somnade jag.. tack å lov för det.. vaknade vid ett av att det plingade på dörren, då var det några ungar som undrade om jag ville köpa jultidningar.. fan.. åh.. var dom tvungen å komma då.. ville fortsätta sova men efter dom väckt mig så gick det inte, började hosta igen.. :( fick lite hostmedicin igår kväll men den hjälpte ju inte.. också måste jag vänta enda till måndag innan jag kan få någon.. åh, orka vänta till dess.. hoppas jag får sova ngt i natt.. och nu snart, har bara sovit 5 timmar och det räcker inte för mig när jag är sjuk.. jaja.. bara gnäller över min förkylning men man måste ju få gnälla lite iaf.. :)

annars så händer det inte ett skit.. ska kolla lite på internet sen försöka sova ett tag.. fast snart kommer ju mamma hem så då lär jag inte få sova ngt..

nu är iaf gustav klar med sin medicin, han blev det i morse så nu hoppas jag att han blir bättre och att han slutar kissar..

nä, skriver ngt sen..

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0