varför..?


ja. varför ska just jag bli sjuk..? orkar inte med det.. haha.. men vem gör det.. i morse vaknade jag vid fyra tror jag.. mamma klev upp vid halv fem och då hade jag så sjukt ont i halsen.. kunde knappt prata heller.. haha.. men nu på dagen är det bättre i halsen iaf.. men nu har jag börjat nysa.. :( skulle på ljusparty i morgon men jag ringde å sa att jag inte kunde komma.. kommer inte orka det också vill jag inte smitta ner alla där.. är helt slut.. jag och mamma var på ica maxi och handlade lite å shit vad ja blev slut när vi var där inne.. fick världens svettattack.. inte så roligt..

igår så gick ja, linda och elli på ica maxi och kollade lite.. fan vd mkt folk det var där då.. världens kö var det också.. tur man har icakort så man slipper det där.. behöver bara gå till självscanningen och där brukar det inte vara kö.. :)

längtar tills aney är klar med min blogg.. :) var tvungen å härma henne lite å inte skriva namnet utan hennes blog namn.. haha.. tönt.. ja, jag vet.. haha..

nä, undra om jag ska gå och lägga mig ett tag..

hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0