sova?


lär ju inte kunna sova än på några timmar.. sov länge idag också har jag sovit nu ikväll också.. fast jag kanske somnar ändå för jag är rätt så trött.. börjar nog bli förkyld, har ont i halsen.. och då brukar jag vara jätte trött å typ sova hela tiden..

idag har jag inte gjort så mkt.. varit på affären med grannen en sväng, varit hos henne och lagat korvstroganoff.. riktigt gott blev det.. :) också har jag tagit en promenad med grannen + hundarna och nu sitter jag här..

i morgon ska jag försöka ta mig till af och lämna in det där pappret som jag aldrig gjorde idag.. också ska jag gå på ica maxi å kolla.. :) älskar nya affärer, älskar å kolla och älskar å handla.. :) sen på kvällen ska jag och mamma tvätta.. eller bara mamma.. haha.. det märks..

och tack snälla anna som ska fixa till min blogg.. :) hon kan hon.. :) hon är så duktig.. hehe.. tack gumman.. :)

vill att det ska bli den 18:e nov.. :) då drar man till thailand.. underbart ska det bli.. har inte varit utomlands sen 98 och det är ju bara några år sen.. shit vad länge sen.. det är på tiden alltså..

nä, nu ska jag fortsätta kolla lite på internet sen sova..

godnatt..

Kommentarer
Postat av: Joanna

wiii..ska du till thailand?:) va roligt.. ) vilka e de som åker dit? Hoppas allt är bra med dej? Kramkram

2009-09-29 @ 19:29:07
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0