söndag


söndagar är väl den tråkigaste dagen i veckan.. fast det kanske blir bättre nu när alla affärer på mittpunkten är öppen.. då lever ju stan lite iaf.. :) har för mig att alla skulle ha öppet där då.. haha.. kanske ska ta med sig mamma å gå dit.. måste lämna tillbaka en kofta på gina tricot.. ja, jag får väl se hur det blir..

i natt kunde jag inte alls somna.. somnade väl vid halv sex.. eller vid sex kanske.. riktigt jobbigt.. men då var jag riktigt trött också.. haha.. skulle lägga mig till rätta i sängen också skulle jag stänga av tv:n men det han jag visst inte för när mamma kom hem i morse så trodde hon nog att jag var vaken för att tv:n var på.. haha.. men jag sov ju så då väckte hon mig.. åh.. vaknade av att hon frågade om jag var vaken.. klev upp å rökte då, fyllde på lite mat å barnen sen till sängen och jag tror inte jag han lägga ner huvudet innan jag somnade om.. haha.. var så trött då.. sov rätt länge idag pga att jag var vaken länge..

nä, nu ska jag kolla på hell's kitchen som jag missade nu i veckan.. det ska hända ngt riktigt spänade iaf.. :)

hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0