PARTY..


ja, då var det äntligen fredag då.. :) och det innebär PARTY.. :) ska till torvalla å dricka alkohol och sjunga singstar.. :) lika roligt som vanligt.. :) och det lär ju bli utgång..

somnade strax efter tio igår kväll.. och nu har jag varit vaken lite mer än 1 timme.. ska väl försöka sova ett tag till.. ska på ett möte kl elva, tänkte gå på gina och lämna tillbaka en tröja först.. var dit nu ikväll med linda och elli.. shit vad mkt folk, en massa fjortisar som skrek när dom skulle in.. sen efter mötet ska jag gå hem och fixa mig sen ska jag, mamma och linda åka till lillänge å gå på skopunkten.. :) ska köpa ett par stövlar.. skit snygg är dom.. :) sen bär det av till torvalla å partyt.. :)

annars har det inte hän så mkt mer.. är fortfarande inte helt frisk.. :( också har jag fått långt hår nu.. :) äntligen.. tack linda för det.. :)

nä, godnatt.. eller god morgon.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0