OJ..


nu var det länge sen man skrev här.. har inte haft ork eller lust.. men nu har man ju en data som fungerar så då kan man ju börja igen.. :)

annars har jag inte haft så mkt för mig sen sist.. jobbat, skrattat, gråtit, skrikit, tagit promenader, festat, varit riktigt förbannad, varit hos läkaren, bokat tid för vaccin.. ja, och mkt mer men orkar inte skriva allt.. haha..

just nu sitter jag och kollar på MTV VMA 2009.. kan inte sova och jag såg att det skulle vara så lika bra å kolla på det då.. haha..

vad händer i morgon då..? kliva upp i tid och ge katten medicin och ut på en promenad med grannen.. det är det jag har planerat iaf.. jo, ska kolla om det finns tid för å tvätta också..

farmville på facebook = beroendeframkallande.. helt sjukt.. kan inte sluta sitta där.. haha.. skyller allt på mamma eftersom det var hon som visade mig hur man gör.. haha.. nä..

ja, vissa människor är fan helt otroliga alltså.. shit.. blir så less.. USCH..! jaja.. nog om det.. :)

nä, nu ska jag mysa med mannen som tydligen äger hela min säng.. :) men han är så gosig.. min bebis.. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj då... snacka om länge sen... hela 4 månaders mellanrum mellan inläggen... hehe



Men men... härligt att du börja igen... =)



Kram kram!

2009-09-14 @ 22:09:15
URL: http://aney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0