måndag


ja, då var det en ny vecka då.. har fortfarande inte blivit frisk än.. :( men det blir ju bättre.. förutom denna jävla hosta.. det är väl det jobbigaste när man är förkyld.. ringde hc i morse och bad om hostmedicin.. så nu jävlar ska jag väl ändå kunna sova.. :) fast i natt sov jag rätt så bra.. tur är väl det.. annars händer det inte så mkt.. ska bara vara hemma och ta det lugnt idag.. skulle egentligen på ett möte men jag ringde å boka om, är helt slut i kroppen..

snart är det fredag också.. HAHA.. då ska jag ha roligt.. :) först ska vi gå på eastern (stavas det så?) å äta sen åker vi till torvalla å dricker alkohol.. :) det blir ingen bowling, det får bli en annan gång..

nä, nu orkar jag inte sitta här längre.. skriver mer sen ikväll eller i morgon..

hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0