lördag natt


ja, nu är det natt och jane kan inte sova.. som vanligt.. :( ska väl snart göra ett försök.. var super trött tidigare ikväll men inte nu längre..

igår var det fest hos frida.. hur roligt som helst var det.. :) det blev lite folk också.. tror alla som var där hade roligt.. :) det blev även krogen.. där hade jag också roligt.. drack en massa också träffade jag en gammal klasskamrat som jag stod och pratade med.. har nog aldrig skrattat så mkt som jag gjorde då.. fy fan vad han var rolig då.. haha..

idag blev jag bjuden på middag hos linda.. :) det blev ryggbiff, klyftpotatis, sallad och en vitlökssås.. riktigt gott var det.. :) tack för middagen.. :)

i morgon händer det inte så mkt, kanske ska ta en runda med dammsugaren.. får se hur det blir..

nä, nu ska jag kolla runt lite på internet sen sova..

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0