haha..


ja jävlar.. haha.. har inte gjort så mkt idag, nu ikväll har jag kollat på tv, varit ute på promenad och ätit pannkakor.. kl ett typ.. haha. det skulle inte anna skipper gilla.. haha..

i morgon händer det nog inte så mkt heller.. ska gå på af en snabbis och lämna ett papper och boka tid för tvätten, det blev adrig av idag för jag har ju haft såååå mkt å göra.. INTE.. haha.. är bara lat.. :)

längtar till den 25:e.. då ska jag och några vänner gå och äta kinamat och bowla.. :) ska bli roligt det.. har inte bowlat på skit länge.. så det ser jag fram emot.. :)

och snart åker min kära vän utomlands, vet inte alls hur jag ska klara mig utan å prata med henne.. :)

nä, nu ska jag fortsätta kolla lite på datan sen sova..

godnatt

Kommentarer
Postat av: Anna

Jane gumman... jag kommer ju ringa lite då och då =)

2009-09-15 @ 21:03:13
URL: http://aney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0