söndag natt..


herre gud vad trött jag har varit idag.. hehe.. men det blev ju inte så mkt sömn i natt.. somnade i morse någon gång.. vet inte ens när.. haha.. sov inte hemma heller.. åkte till torvalla igår och drack lite.. gick hem till maria och satt å pratade lite sen sov vi.. vaknade iaf vid halv åtta av att det var några elefanter som bodde ovanför maria.. jävlar vad dom lät alltså.. haha.. men till slut somnade jag om.. tur var väl det.. åkte hem med bussen som gick kvart i tolv.. skit trött.. det var nästan så att jag somnade på bussen. haha.. men det gjorde jag inte som tur är..

det har ju inte varit full fart idag.. haha.. det har varit väldigt lugnt.. har badat, sovit, varit till torvalla en snabbis och hämtat filmer sen på affären och sen hem igen.. ja, så har min dag varit.. hehe..

vet inte alls vad som händer i morgon.. det återstår å se.. hehe..

nä, nu ska jag kolla lite på tv sen försöka sova..

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0