onsdag..


ja, idag har jag knappt varit hemma ngt.. men det gör inte mig ngt.. haha.. först träffade jag linda k på stan, gick å shoppade lite åt mig.. :) alltid lika roligt.. hehe.. sen efter det så gick jag upp till lindas jobb och väntade på att hon skulle komma, träffade hennes syster och en annan vän, gick och handlade mat sen gick vi hem till linda.. blev skit god middag.. :) tacopaj.. riktigt gott var det.. sen satt vi och kollade på tv och bara tog det lugnt.. riktigt mysigt hade vi.. haha.. har ätit som fan ikväll så jag känner mig som en flodhäst.. blä.. det är illa det..

och nu är det snart fredag också.. :) äntligen.. haha.. som jag har längtat hela vecka.. också är det snart bara en månad kvar tills vi åker till thailand.. :) fan vad skönt det ska bli å komma härifrån ett tag.. skönt med sol och värme också.. bor från denna kyla.. :) längtar som fan.. ska tänka på er alla medans jag är där borta.. HAHA..

nä, nu måste jag faktiskt sova..

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0