måndag


ja, då var det en ny vecka nu då.. undra vad den kommer erbjuda..

helgen har varit rolig och jobbig.. var ut både i fredags och i lördags.. riktigt roligt har det varit men det är dagen efter som är jobbig.. hehe.. hade så ont i magen i lördags.. men jag ville ut då också så med lite alkohol i kroppen så gick värken över.. :) satt här hemma då med maria, madde, gabbi och linda kom förbi en sväng.. men vi satt å körde kungen å fy fan.. har nog aldrig skrattat så mkt som jag gjorde då.. haha.. shit.. jag kom på en ny regel, det var att man inte fick göra ljud när man skrattade.. tror ni det var lätt eller..? haha.. det kan jag lova att det inte var.. jag och madde skrattade nog mest.. haha.. vi kunde verkligen inte hålla oss.. haha.. på krogen då.. jag tror allvarligt jag skulle slå en kille.. fy fan vad störig han var.. ÅH.. stod i baren då stod han som ett plåster på mig, sa till honom men han vägrade ju sluta men efter jag sagt till honom några gånger då gick han.. HAHA.. men sen tror jag att han var överallt där vi var.. stod vi och dansade då var han där, var vi någon annanstans så var han där, till och med när vi skulle gå och äta, då kom han dit också.. haha.. blev så arg när han stod där vi dansade så jag sa åt honom å försvinna.. haha.. han var ful, äcklig och bara så störig..

annars har det väl inte hänt så mkt.. har egentligen inge mer å skriva.. haha..

vill att min vän anna kommer hem nu.. men om en vecka kommer hon.. tror jag.. haha.. hon lär väl ringa ngt i veckan så jag får väl fråga då.. :)

nä, nu tror jag att jag ska krypa ner i sängen å försöka sova..

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0