Fredagsmys.. :)


ja, jag sitter hemma med mamma och har fredagsmys med mig själv.. haha.. äter lite gott och snart ska vi kolla på film.. äntligen ska jag få se twilight som alla säger är så bra.. så jag hoppas verkligen att den är bra..

det har inte hänt så mkt idag.. jag och mamma gick på hc å tog en spruta inför resan.. det gick ju bra det.. är inte spruträdd.. eller jo, men bara i munnen och på fingertopparna.. munnen är det värsta.. usch.. sen har vi varit på affären också gick jag till grannen å kollade på idol.. sen har det inte hänt så mkt mr.. har legat och sovit också.. haha..

nä, nu håller gustav på å kollar under soffan efter en leksak så det är väl bara å ta fram den då.. skriver mer i morgon..

hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0