4/5


jaha, då var det en ny vecka nu då.. undra vad som händer den här veckan då.. det är ju alltid ngt som händer varje vecka.. det kan aldrig få vara lugnt.. det blir bara mer och mer i hjärnan som man måste kämpa med.. känner mig som en tickande bomb.. ibland har jag bara lust å sätta mig ner å bara skrika och gråta.. vet inte vart jag ska ta vägen ibland.. hur jobbigt som helst.. är även glad att det är en ny vecka för då ska jag få svar om jag får jobb eller inte.. och jag hoppas verkligen att jag får det.. behöver det.. behöver ngt å göra..

annars är det som vanligt.. händer inte ett skit.. så jävla värdelöst.. det måste ju finnas ngt å göra i den här stan.. längtar iaf till den 11:e då jag och anna ska ta hål i tungan.. det blir andra gången för mig.. haha.. och den 31:a då åker vi iväg med båten.. :) om allt blir som planerat.. det märks..

åh, vad jag saknar honom nu.. längtar tills jag får träffa dig.. det var hur roligt som helst å prata med dig i telefonen.. det var så himla länge sen..

skulle behöva dammsuga också men orkar fan inte det nu.. tror jag tar det i morgon istället.. hehe..

nä, nu ska jag gå och glo på tv, kanske ringa anna först..

hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0