fredag..


ja, nu var det ett tag sen man skrev då.. har inte haft någon lust eller ork..

nu sitter jag iaf här framför datan med en grogg.. :) ska dricka upp den sen gå och träffa några vänner.. dansa som fan ska jag göra.. länge sen nu.. haha..

börjar bli lite less på en person.. skärp dig.. jaja.. orkar inte skriva varför heller.. eller jo, det gör jag men ingen behöver veta varför.. haha.. så nu får ni vara nyfiken istället..

alltså allvarligt.. fan vad det suger å bo i östersund.. finns fann ingenting å göra.. eller jo, men ingenting som duger åt mig.. haha.. ska kanske åka till norge ett tag å jobba.. jag och en kompis har pratat om det så vi får väl se då.. :)

nä, nu ska jag dricka upp min grogg..

hej svejs..

Kommentarer
Postat av: Jossan

dags att blogga igen kanske? =)

2009-04-15 @ 17:58:57
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dax att jobba.....

2009-04-22 @ 19:06:39
Postat av: morbror

Faan vilken strulig blogg,,,,,

2009-04-22 @ 19:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0