Valborg..


ja, det är det ju idag då.. vad ska man göra då..? det blir väl att man följer med anna och patrik nertill badhusparken och kollar på brasan.. finns ju inte så mkt annat å göra.. får väl se hur det blir.. det märks..

anställningsintervjun gick bra tyckte jag.. dom skulle höra av sig i början av nästa vecka.. hoppas jag får jobba där.. behöver verkligen det..

sitter just nu hemma hos anna och patrik och gör inte ett skit.. hehe.. jag och anna tog en promenad hit.. vi gick från kvantum och hit.. härligt när man har gjort det men det var riktigt jobbigt i slutet när vi nästan var framme.. orkade knappt gå längre.. haha.. är inte van å gå långt.. hehe.. men det gick ju.. ska börja gå varje dag nu tänkte jag.. :)

nä, nu ska jag gå och röka å snacka lite skit med anna.. :)

hej..

Kommentarer
Postat av: Jossan

Finaly en update! :)

2009-04-30 @ 15:33:36
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0